my roads. my dreams. my life.

my roads. my dreams. my life.

Thursday 23 January 2014

没礼貌

话说...
今天不懂 sot 了那根筋
载了孩子去上学回家后
就立刻开始给家里的 gate 刷上新漆...

几个小时后将工作完成后
我就迫不及待的跑去向黄先生邀功顺便炫耀

师奶 “我们家的 gate 大概有多大huh?”

黄先生 “大约14尺吧, zomok?”

师奶 “天啊! 我只花了2.5小时就将14尺大的 gate 涂上新漆了”

黄先生... (费事睬我状态中...)

师奶 “你那个大约3公分大的玩意,好像也花了差不多的时间才上完色hor? hahaha”

黄先生 (继续不理我... 听完直接翻白眼然后走掉了)

没礼貌 XXD

*****

他翻我白眼但还可以存活的筹码...

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

请留意我的拇指和他的玩具的比例 =.=!


玩具 originally 长成这样


3.5小时后过后可以变成这样 @@!


1 comment:

  1. fb 网友留言:

    Dick Teh
    Wah! Mr. Wong you need to bring Mrs. Wong out for super dinner already lah!

    Yen Lin
    I am not the greedy type... An Island Singapore size will do XD

    Dick Teh
    Haha ... you still remember about the island.

    Yen Lin
    you sound like you know something I do not know huh

    Mindy Ong Lai Mun
    厉害 厉害!

    Dick Teh
    No no no... I don't know anything at all, nothing I know, really nothing at all what so ever. Truthfully one.

    ReplyDelete